Les en bok i sommer!

Alle elever på 1.-5. trinn har fått en brosjyre med informasjon om lesekampanjen.

Alle barn som leser fem bøker i løpet av sommerferien, kan være med. De fyller da ut skjemaet i Sommerbokbrosjyren, og leverer det på en av Deichmanske biblioteks avdelinger. Da får de invitasjon til å komme på fest på biblioteket!

På Sommerbokfesten vil de treffe en forfatter, de får diplom, og de treffer mange andre som har gode leseminner fra sommerferien.
Det blir sommerbokfester på hovedbiblioteket og alle bibliotekfilialene. Alle festene blir i september.

1. september er fristen for å levere inn utfylt skjema. Skjemaet må leveres til en av Deichmanske biblioteks avdelinger. Det er viktig at biblioteket har fått inn skjemaene fra alle som har vært med, innen denne fristen.

Vi håper mange av våre elever vil være med å lese bøker i sommerferien. God lesing!