Utlån og leie av lokaler ved Prinsdal skole

Prinsdal skole

Prinsdal skole ligger idyllisk til i Søndre Nordstrand bydel rett ved marka.

Du kan låne skolens lokaler til frivillig aktivitet. I hovedsak skal skolenes lokaler lånes ut til lokale, frivillige organisasjoner og idrettslag som tilbyr aktiviteter til barn og unge under 25 år.

Skolen låner også ut lokaler til enkeltstående arrangement gjennom hele skoleåret.

Dersom man ikke kvalifiserer til gratis utlån av skolelokaler er det mulig å leie lokaler mot dekning av driftskostnader.

Prinsdal skole har følgende lokaler til utlån / utleie:

• Gymsalen (ca 250 kvm - plass til ca 150 personer)
  • Musikkerom (plass til ca 30 personer)
  • Naturfagrom (plass til ca 30 personer )
  • Grupperom (plass til ca 10 personer)

Utlån/leie av skolens lokaler - unntatt gymsalen - er fra kl. 14.00 til kl. 21.00 mandag til fredag. Gymsalen vil være ledig for utlån/leie fra kl 16.30 til kl 21.00 mandag til fredag.

For å søke om å låne og leie lokaler ved skolen, benyttes den digitale bookingløsningen.

Søknadsfrist 1. juni og 1. november
Semesterlån må søkes om i avsatte søknadsperioder. Søknadsperioden for lån som skal gjelde hele skoleåret eller bare høstsemesteret er 1. mai til 1. juni. Søknadsperioden for lån som gjelder bare vårsemesteret er 1. november til 30. november. Svar på søknader om semesterlån kan forventes tre uker etter søknadsfristen.

Mer informasjon finner du på Oslo kommunes nettsider.

Har du spørsmål ta kontakt med oss. Kontaktpersoner ved Prinsdal skole: